Informasjon til nye leietakere

Av:
Tore Nordahl,
Senior rådgiver/partner hos PiD Solutions AS
19.05.2021
I dette tipset fokuserer vi på formidling av informasjon om eiendommen, rutiner osv. til nye leietakere og deres ansatte.
Eiendomsledelsen må sørge for at korrekt og ensartet informasjon blir gjort kjent.
Vi i PiD Solutions har utarbeidet skjema og e-kurs om sikrer at informasjon blir gitt, formidlet og dokumentert på en ensartet måte.
Både nødvendige skjema, prosedyrer og lenker er beskrevet i PiD Drift – alt for å forenkle arbeidsprosessene for eiendomsledelsen og sikre at nye leietakere mottar korrekt og nødvendig informasjon.
Kontakt
Dersom du ønsker dette aktivisert for din eiendom kan du ta kontakt med oss på post@pids.no, eller ved å benytte kontaktskjema nederst på denne siden.
Vi har også demoversjoner av enkelte løsninger – ta kontakt med oss ved behov.
Dokumentasjon
Ved å benytte PiD Drift, PiD Prosjekt og PiD Kurs blir det enklere å planlegge, gjennomføre og dokumentere prosesser. Våre systemer sikrer at ensartet informasjon blir gitt til alle som deltar i utviklingen av prosjektet, og til de som etter hvert skal benytte lokalene.
PiD Tips serie – Publiseringsplan
Tema | Publiseres |
---|---|
Byggherre | Uke 14 |
Søknadsplikt | Uke 15 |
Ombygging | Uke 16 |
FDV-leveranse | Uke 17 |
Overtakelse – Fullskalatest | Uke 18 |
Revisjon av evakueringsregime | Uke 19 |
Informasjon til ny leietaker/ansatte | Uke 20 |