PiD Drift Mobile for leietakere

PiD Drift Mobile for leietakere gir brukerne tilgang til viktige dokumenter og funksjoner for effektivt sikkerhetsarbeid. De får tilgang til for eksempel branninstrukser og det digitale arkivet.
Gjennom appen kan leietakere fylle ut og sende inn digitale skjemaer. De kan også melde om problemer som krever oppmerksomhet, få tilbakemelding på innmeldte feil, noe som sikrer rask respons og effektiv håndtering. Eiendomsledelsen kan tildele oppgaver til leietakere, som også varsles i appen. De kan enkelt markere oppgaver som fullført når de er utført.
Det er enklere å administrere kursdeltakere. Leietakere kan sende påminnelser om kurs, og på den måten sikre at nødvendige kurs blir gjennomført. Dette opprettholder kompetansenivået og brannsikkerheten på eiendommen.
PiD Drift Mobile viser tydelig oversikt over ventende oppgaver, manglende skjemautfyllinger, uleste meldinger og manglende kursbevis for ansatte. Brukerene av appen kan også registrere viktig informasjon om sine arealer, slik som lagring av brannfarlige varer, størrelse, tillatt persontall, byggtekniske forskrifter, rømningsveier, kjøkken med avtrekk og slukkeanlegg.
Appen forenkler sikkerhetsarbeidet, gir rask tilgang til nødvendig informasjon og sørger for bedre oppfølging og kontroll.
Unni Olsen
Driftsmedarbeider, Amfi Roseby
Har snakket med en del leietakere etter de har lastet ned den nye appen for leietakere i PiD Drift. Har bare fått positive tilbakemeldinger fra de jeg har snakket med. De er veldig fornøyd med at det er enkelt å ha oversikt/slette/sende påminnelse til egne ansatte angående PiD Kurs. Er også positivt at det sendes ut en link til PiD Kurs når påminnelse sendes ut.