PiD Drift Mobile for leietakere


PiD Drift Mobile for leietakere, oppgave, dashboard og feil

PiD Drift Mobile for leietakere gir brukerne tilgang til viktige dokumenter og funksjoner for effektivt sikkerhetsarbeid. De får tilgang til for eksempel branninstrukser og det digitale arkivet.

Gjennom appen kan leietakere fylle ut og sende inn digitale skjemaer. De kan også melde om problemer som krever oppmerksomhet, få tilbakemelding på innmeldte feil, noe som sikrer rask respons og effektiv håndtering. Eiendomsledelsen kan tildele oppgaver til leietakere, som også varsles i appen. De kan enkelt markere oppgaver som fullført når de er utført.

Det er enklere å administrere kursdeltakere. Leietakere kan sende påminnelser om kurs, og på den måten sikre at nødvendige kurs blir gjennomført. Dette opprettholder kompetansenivået og brannsikkerheten på eiendommen.

PiD Drift Mobile viser tydelig oversikt over ventende oppgaver, manglende skjemautfyllinger, uleste meldinger og manglende kursbevis for ansatte. Brukerene av appen kan også registrere viktig informasjon om sine arealer, slik som lagring av brannfarlige varer, størrelse, tillatt persontall, byggtekniske forskrifter, rømningsveier, kjøkken med avtrekk og slukkeanlegg.

Appen forenkler sikkerhetsarbeidet, gir rask tilgang til nødvendig informasjon og sørger for bedre oppfølging og kontroll.

Unni Olsen

Driftsmedarbeider, Amfi Roseby

Har snakket med en del leietakere etter de har lastet ned den nye appen for leietakere i PiD Drift. Har bare fått positive tilbakemeldinger fra de jeg har snakket med. De er veldig fornøyd med at det er enkelt å ha oversikt/slette/sende påminnelse til egne ansatte angående PiD Kurs. Er også positivt at det sendes ut en link til PiD Kurs når påminnelse sendes ut.
PiD Drift Mobile for leietakere

Moduler

Leietakere får tilgang til viktig informasjon som for eksempel branninstrukser og andre sikkerhetsprosedyrer.

Fra appen kan leietakere raskt fylle ut og sende inn digitale skjemaer. Dette forenkler oversikten over hvilke skjemaer som er levert. Varslinger om aktiv egenkontroll kommer både i appen og via e-post, som tidligere.

Eiendomsledelsen kan tildele oppgaver til sine leietakere. Leietakerne blir varslet i appen når nye oppgaver tildeles, og kan enkelt markere dem som fullført når de er utført.

Leietakere kan enkelt melde fra om problemer som krever oppmerksomhet. Dette sikrer også rask respons og effektivt vedlikehold, og er en viktig del av det systematiske sikkerhetsarbeidet. Man kan også se status og tilbakemeldinger som er gitt på alle innmeldte feil.

Leietakere kan sende ut påminnelser om kurs til sine ansatte, holde oversikt over kursdeltakerlister, og sikre at alle nødvendige kurs er gjennomført. Dette hjelper med å opprettholde kompetansenivået blant ansatte og øker brannsikkerheten i bygget.

Leietakere kan registrere viktig informasjon om sine arealer i appen, som inkluderer lagring av brannfarlige varer, arealets størrelse, tillatt persontall, gjeldende byggteknisk forskrift, tilstedeværelse av egen rømningsvei, kjøkken med avtrekk og eventuelle slukkeanlegg.

Med mobilen har man alltid nødvendige dokumenter lett tilgjengelig når det trengs.